Monday 13 July 2020

My School in Urdu

میرا اسکول

اسکول سائٹ
میرا اسکول بہت خوبصورت ہے اور مجھے اپنا اسکول بہت پسند ہے۔ میرا اسکول میرے گھر سے تقریبا 2 کلو میٹر کے فاصلے پر واقع ہے ، لہذا ہمارے اسکول کی ایک پیلے رنگ کی بس روزانہ صبح آٹھ بجے میرے گھر کے سامنے مجھے لینے آتی ہے اور میری والدہ مجھے ہر روز اسکول بھیجتی ہیں۔ 
میرا اسکول شہر کی زیادہ بھیڑ سے دور ایک ویران جگہ پر ہے۔ قدیم زمانے سے ہی ، ایسی جگہ کو ان اسکولوں کے لئے موزوں سمجھا جاتا تھا جہاں شور نہیں ہوتا ہے ، کیوں کہ تعلیم کے لئے امن کی ضرورت ہے۔ میرا اسکول ایک بڑی جگہ پر پھیلا ہوا ہے جس کے چاروں طرف اونچی دیواریں ہیں۔

اسکول کی عمارت
میرے اسکول کی عمارت چار منزلہ ہے۔ جو انگریزی L شکل میں تیار ہوتا ہے۔ اسکول میں 80 کمرے ہیں۔ ہر کمرے میں ہوا دار کھڑکیاں ہیں۔ ان کمروں کو روزانہ پونس کے ذریعہ صاف کیا جاتا ہے تاکہ ہم ایک صاف ستھرا ماحول میں تعلیم حاصل کرسکیں۔ میرے اسکول میں کلاس 6 سے کلاس 12 تک کی کلاسز ہیں۔ میں آٹھویں کلاس میں پڑھتا ہوں۔ میری کلاس اسکول کی دوسری منزل پر ہے۔

اسکول کیمپس
میرے اسکول کے عقب میں ایک بہت بڑا گراؤنڈ ہے۔ جس میں ہم سب طلباء کھیلوں سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں ہم دعا کرتے ہیں ، جہاں ہم صبح کے وقت دعا کرتے ہیں اور اپنے دن کا آغاز کرتے ہیں۔ اسکول کے میدانوں کے چاروں طرف بڑے درخت اور چھوٹی گھاس موجود ہے۔ اسکول کے احاطے میں بہت سے چھوٹے باغات بھی ہیں ، جن کے کھلتے رنگ برنگے پھول ہیں۔ اس وجہ سے ہمارے اسکول کا ماحول بہت اچھا ہے اور یہ دیکھنے میں بھی بہت خوبصورت ہے۔

اسکول کی سہولیات

میرے اسکول میں ، کلاس 6 سے کلاس 12 تک کے مضامین ہندی اور انگریزی دونوں ہی میڈیم میں پڑھائے جاتے ہیں۔
اسکول میں پانی کی فراہمی کے لئے چار واٹر کولر ہیں ، جو ہمیں گرمیوں میں ٹھنڈا پانی  دیتے ہیںاور عام پانی کےلئےچھ بڑے پانی کے ٹینک ہیں۔
میرے اسکول کے دونوں اطراف طلباء کے لئے 10 علیحدہ بیت الخلاء ہیں۔
اسکول میں ایک بڑی لائبریری ہے ، جس میں ہم روزانہ اخبارات ، رسائل اور کہانیوں کی کتابیں پڑھنے جاتے ہیں۔
ہمارے اسکول میں 100 کمپیوٹرز کا ایک بہت بڑا کمرہ ہے ، جس میں ہر روز ہماری ایک کلاس کمپیوٹر سے متعلق ہوتی ہے۔
میرے اسکول میں اساتذہ کے بیٹھنے کے لئے عملہ کا کمرہ بھی ہے ، جس میں تمام اساتذہ بیٹھ کر آپس میں تبادلہ خیال کرتے ہیں۔
میرے اسکول میں ، طلباء کے لئے ہر ایک کلاس میں بیٹھنے کے لئے ایک میز اور کرسی موجود ہے اور گرمی کی ہوا کے لئے ہر کلاس روم میں چار پنکھے لگائے گئے ہیں۔
ہر کلاس روم کے باہر ایک چھوٹا سا ڈسٹ بین رکھا جاتا ہے ، جس میں طلباء اپنے کلاس کا کچرا ضائع کرتے ہیں۔ اس سے اسکول میںگندگی نہیں پھیلتی ہے۔
ہر کلاس روم میں ایک بڑا بلیک بورڈ موجود ہے جہاں ہمارے اساتذہ آتے ہیں اور کسی بھی مضمون کے بارے میں لکھ کر ہمیں سمجھا دیتے ہیں۔
اسکول میں ایک سوئمنگ پول بھی ہے ، جہاں طلبا تیراکی کرتے ہیں اور سیکھتے ہیں۔
اسکول میں ایک بہت بڑا آڈیٹوریم بھی ہے ، جہاں تہواروں اور رنگین پروگراموں کا اہتمام کیا جاتا ہے۔
ہمارا اسکول غریب طلباء کے لئے یونیفارم اور کتب کا انتظام بھی کرتا ہے۔ مستحق طلباء کو وظائف بھی دیئے جاتے ہیں۔

اسکول ڈسپلن
کسی بھی شخص کی کامیابی میں نظم و ضبط اہم کردار ادا کرتا ہے۔ جب بچہ چھوٹا ہوتا ہے ، تو وہ پہلے کنبہ اور بعد میں اسکول جا کر نظم و ضبط کی اہمیت کو سمجھتا ہے۔ ہمارا اسکول نظم و ضبط کے معاملے میں بہت سخت ہے۔ اسکول میں ، اگر کوئی طالب علم نظم و ضبط کی خلاف ورزی کرتا ہے تو اسے سخت سزا دی جاتی ہے۔ڈریس ، ناخن اور دانتوں کا روزانہ معائنہ کیا جاتا ہے۔ ہر طالب علم کو گھر میں ان کے نظم و ضبط کے بارے میں ماہانہ رپورٹ بھیجی جاتی ہے۔

اسکول کے متعدد اساتذہ اور متفرق مضامین
ہمارے اسکول میں کل 50 اساتذہ موجود ہیں ، جو ہر کلاس میں مختلف مضامین پڑھاتے ہیں۔ تمام اساتذہ اپنے اپنے مضامین میں اسکالر ہیں ، یہی وجہ ہے کہ ہم ہر مضمون کو آسانی سے سمجھتے ہیں۔
ہمارے اسکول میں ہر ہفتے یوگا کی کلاس بھی ہوتی ہے جس میں یوگا کی تعلیم دی جاتی ہے اور یوگا کی اہمیت کو بیان کیا جاتا ہے۔ ہمیں یہ بھی بتایا جاتا ہے کہ اپنی صحت کو کس طرح بہتر رکھنا ہے۔ یوگا ہمارے جسم اور دماغ کو زندہ رکھتا ہے ، جو ہمیں اپنی پڑھائی میں مرکوز رکھتا ہے۔

اسکول کا ہیڈ ماسٹر
ہمارے اسکول کی ہیڈماسٹریس ایک بہت ہی پرسکون اور اچھی شخصیت والی شخصیت ہے۔ وہ ہمیشہ ہمیں کچھ نیا کرنے کا مشورہ دیتی ہے اور ہمیں روزانہ کی دعا میں ایک روشن خیال کہانی سناتی ہیں جو ہمیں تعلیم کی اہمیت بتاتا ہے۔ جب سے انھوں نے اسکول کی ذمہ داری سنبھالی ہے ، تب سے تعلیمی معیار میں بھی بہتری آئی ہے اور ساتھ ہی ساتھ اس اسکول کی ساکھ میں بھی اضافہ ہوا ہے۔

اسکول کے مقابلے
ہمارے اسکول میں ہر ہفتے ایک مقابلہ ہوتا ہے ، جیسے - مصوری ، بحث و مباحثے ، نظمیں وغیرہ کے مقابلے۔ جس میں تمام طلبہ وسیع پیمانے پر حصہ لیتے ہیں۔ ہمارے اسکول میں کچھ بڑے اداروں کے ذریعہ مقابلوں کا بھی اہتمام کیا جاتا ہے ، جس میں بعض اوقات طلباء کو بطور انعام کچھرقم دی جاتی ہے۔
ہمارے اسکول کے بڑے میدانوں کی وجہ سے ، ہمارے اسکول میں ضلعی سطح کے کھیلوں کے مقابلوں کا انعقاد کیا جاتا ہے۔ اس میں ہماریاسکول کے طلباء بھی اس میں شریک ہیں۔ میرا اسکول ہاکی ، فٹ بال ، والی بال ، بیڈ منٹن ، کرکٹ ، کبڈی وغیرہ میں مقابلہ کرتا ہے۔

اسکول کی تقریبات
طلبہ کی ہمہ جہت ترقی کےلئےیہ ضروری ہے کہ طلبا کی جسمانی ، ذہنی نشوونما کے ساتھ ساتھ ثقافتی نشوونما بھی ہو۔ اس کے لئے ، ہمارے اسکول میں ہر سال 15 اگست ، 26 جنوری اور سالانہ تہوار کے موقع پر ثقافتی پروگرام منعقد ہوتے ہیں۔ جس میں تمام طلبہ وسیع پیمانے پر حصہ لیتے ہیں۔ 15 اگست اور 26 جنوری کو ہمارے اسکول میں این سی سی طلباء کی پریڈ ، اس کے بعد ہمارے اسکول کے پرنسپل ہمارے ملک کا ترنگا پرچم لہراتے ہیں ، پھر ہمارے ملک کا قومی ترانہ گایا جاتا ہے اور اس کے بعد محب وطن گانوں پر مختلف ثقافتی پروگرام ہوتے ہیں۔
اسکول کے سالانہ تہوار کے دن بہت سارے ثقافتی پروگرام بھی ہوتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اسکول میں مختلف سرگرمیوں میں پہلے ، دوسرے اور تیسرے طلبا کو انعامات دیئے جاتے ہیں۔

اسکول امتحانات کے نتائج
ہمارے اسکول کا نتیجہ ہر سال ۔۔۔۔فیصد رہتا ہے ، جس کی وجہ سے ہمارا اسکول ہمارے شہر کا ایک مشہور اسکول بن گیا ہے۔ اسکول کے امتحانات کے ۔۔۔۔۔فیصد نتائج آنے کی وجہ یہ بھی ہے کہ یہاں اساتذہ علمی اور اچھی شخصیت کے حامل ہیں ، جو طلبہ کے تمام سوالات کو صبر سے سنتے ہیں اور ان کو حل کرتے ہیں۔ اساتذہ کے ساتھ ساتھ بچوں اور ان کے والدین کی محنت کی وجہ سے ، اسکول کے امتحانات کے نتائج ہر سال ..... فیصد رہتے ہیں۔

مرثیہ
کسی بھی قوم کا بہترین فنڈ اس قوم کے بچے کہلاتے ہے۔ قوم کی ترقی کے لئے ضروری ہے کہ بچوں کی ہمہ جہت ترقی اچھی ہو اور بچوں کی ہمہ جہت ترقی کے لئے اسکول ایک مناسب جگہ ہے۔ جہاں بچہ پڑھ لکھ کر ایک مہذب اور مہذب شہری بن جاتا ہے اور ملک کی ترقی میں حصہ ڈالتا ہے۔ کسی شخص کی زندگی میں اسکول اور تعلیم کا ایک بہت اہم مقام ہوتا ہے۔ لہذا ، ہم سب کو ہر بچے کو اسکول اور تعلیم کے قریب لانا چاہئے تاکہ وہ ملک کی ترقی میں اپنا بے پناہ تعاون فراہم کرسکیں۔

No comments:

Post a Comment